نیامدم به سراغت، مرا مگر تو ببخشی


گلایه های دلم را به یک نظر تو ببخشی


نشسته ام سر راهت چه می شود به نگاهی


غریب خاطره ها را در این سفر تو ببخشی


مگو نجیب زمانه، ز چشم ما گله داری


مگر نه وعده نمودی که بیشتر تو ببخشی؟!


شبانه حرف دلم را اگر برای تو گفتم


خیال من همه این بود مرا سحر تو ببخشی


شکو فه های غزل را به پیش پای تو ریزم


به یک نگاه صمیمی مرا اگر تو ببخشی
نظرات 2 + ارسال نظر
آوازه پنج‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 12:37 ب.ظ http://www.bitohargez.blogsky.com

فقط می تونم بگم محشره
هم قالب هم نوشته ها همه چی عالیه
موفق باشی

رضا...............یاور همیشه مومن پنج‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 12:51 ب.ظ http://reza169.blogsky.com

سلام فکر کنم که اولین باره به این وبلاک می یام
وبلاک خوبی دارید
..................................
کاش بر ساحل رودی خاموش
عطر مرموز گیاهی بودم
چو بر آنجا گذرت می افتاد
بسراپای تو لب می سودم
کاش در بزم فروزنده تو
خنده جام شرابی بودم
کاش در نیمه شبی دردآلود
سستی ومستی خوابی بودم
............................................
به من هم سری بزنید خوشحال می شم
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد